torsdag 29. april 2010

Resultater per i dag

Lit statistikk. Og studie av nettdating-sider.

1. SUKKER. så lenge har jeg vært nesten to måneder på sukker.no. per i dag: 151 personer har sett profilen min. jeg har skrevet en del mails, har fått nesten ingen svar. men har fått dem til å lese profilen min. er det suksess? det er nesten uinteressant å gå på Sukker. ingenting skjer der. Gutter, hva skjer? Venter de på en perfekt dame? Jeg vet ikke hvordan man bør bruke denne siden for å sette ting i gang.

2. MATCH.COM. jeg har registrert profilen der for en uke siden. Og der er det action. per i dag har 76 personer lest profilen min. uten at jeg hadde blunket eller skrev til dem eller har gått på deres profiler. I løpet av den første uka har jeg fått en del blunk og mail. Her skjer det noe :). Men siden er så uoversiktig! På sukker er det klar: betaler du ikke, kan du bare lese og skrive til dem som betaler. På match er det kaos, synes jeg. Hvorfor kan jeg lese og skrive mails til noen profiler? Eller til noen kan jeg skrive, men jeg kan ikke åpne meldinger deres? Eller med noen går det an bare å blunke? Jeg forstår så lite.

3. NETTBY. Den letteste kommunikasjonen er selvfølgelig her, på nettby. Her er alt gratis. Etter å ha registrert profilen min, har jeg glemt å sjekke postboksen for en stund. Etter et par dager fant jeg 15 (!) meldinger der. De fleste var jo imponerende korte, som "hei"/"hei på deg"/"hvordan går det?". På nettby skjer det enda mer, men jeg er lit skeptisk til publikum. Ser ut at det er masse rare folk der. Men det er nok bare å logge på for 5 minuter, så får jeg 4 "hei, så søt du er" :). Oppmerksomhet føles bra ut ;).
Hvorfor er anstendige gutter ikke på nettby? Enkelt og gratis :). Jeg skjønner ikke, ass.

2 kommentarer:

  1. Hei snuppa! Ingen som sier at det skal være lett å finne en riktig god prins :)

    SvarSlett
  2. jo da. hele Hollywood-industri forteller at det skjer relativt lett ;)

    SvarSlett