fredag 23. april 2010

The Start

Jeg lurer på hvor mange jenter her har valgt å skrive om sine dating-erfaringer.

Men uansett - hvis det er så godt som hver andre blogger skriver om dating, kan det ikke stoppe meg. Fordi jeg har mine egne opplevelser, og jeg kan lage gode historier ut av dem. Forhåpentligvis :)

Nå kan jeg sitte tankefull foran skjermen, late som jeg er Sarah Jessica Parker i åpningen til "Sex and the City" og nyte denne følelsen. Selv om jeg ikke har mye tilfelles med Sarah JP. Krøller har jeg, det stemmer. Og tre venniner også. Faktisk, har jeg flere, men jeg klarer ikke å samle mer enn oss fire for fredagspils. Så hvis du ser fire jenter, og en av dem later som om hun hadde vant stand-up show konkurranse igår - der er det oss.

vi ses,
Lol

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar